Skip to main content

Retourbeleid

Retourbeleid
Onze producten worden volgens de hoogste kwaliteitsnormen gemaakt. Mochten er desondanks klachten over onze producten zijn, bijvoorbeeld door transport of schade aan het product, en u wilt het product retourneren dan verzoeken wij u om binnen 2 weken contact op te nemen met onze klantenservice.

Omdat het om voedingsmiddelen gaat, hanteren wij een zorgvuldig retourbeleid. We vragen u vriendelijk om eerst contact met ons op te nemen, voordat u iets retourneert.

Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  met uw klacht (inclusief foto’s van product en doos) en vermeld het ordernummer. U ontvangt binnen 2-3 werkdagen een reactie van ons.

Wij streven er naar om zo spoedig mogelijk een passende oplossing te bieden in de vorm van een vervangend product of geld terug.

Wettelijk herroepingsrecht
U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nog 14 dagen om het product retour te sturen. U ontvangt dan het volledige aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten terug. De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening, tenzij anders overeengekomen.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugbetalen, mits het product in goede staat door ons is ontvangen.

Voorwaarden retourzending

Retourzendingen zijn alleen mogelijk na melding bij onze klantenservice

  • Het product dient in de originele, onbeschadigde verpakking te zitten en mag slechts zijn gehanteerd zoals u dat in een fysieke winkel zou doen.
  • Retourzendingen dienen voldoende beschermd en deugdelijk verpakt te zijn.
  • The Old Mill vergoedt geen kosten voor retourzending of bijkomende kosten zoals douanerechten, tenzij anders overeengekomen en u van ons een retourlabel ontvangt.
  • Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

Order retour wegens onjuist adres

Indien een order retour wordt ontvangen vanwege een onjuist opgegeven adres of het niet (tijdig) ophalen bij een servicepunt, worden de retourkosten aan u doorberekend. Wij zullen u hierover informeren zodra wij de retourzending ontvangen.